Bakom kulisserna!

Posted on måndag, 26 juli 2010. Filed under: Raringens babbel |

Bloggen har legat vilande i runt ett år nu. Det har inte helt varit min idé att det skulle bli så, utan beror på att de få timmarna jag hade hemma om helgerna behövde läggas på andra, men ack så nödvändiga, aktiviteter. Sömn, kärlek, vänner och återhämtning till exempel. Men nu är jag fri att leva mitt liv som jag vill igen!

Jag vill inte lova att bloggen kommer igång imorgon, eller ens nästa vecka, men det är min avsikt att börja blogga igen.

En fråga till er som fortfarande tittar in: vill ni se även icke-vegetarisk-LCHF-mat på bloggen eller ska jag fortsätta som tidigare?

Make a Comment

Kommentera

10 svar to “Bakom kulisserna!”

RSS Feed for Raringens LCHF – En [i huvudsak] vegetarisk receptsamling Comments RSS Feed

Varför inte båda delarna? Sätt etiketter så inläggen så är saken biff 😉

Bara veg tack, icke vegetetariska recept finns redan så många.

Enbart Vegetariska tack! 🙂
Jag håller fullständigt med Karin, Detta är enda stället där man kan frossa i ALLA recept, nätet svämmar över av vanliga (icke veg) LCHF recept..

vegetarisk!!! det finns så många kött-lchf-bloggar där ute ändå…

Vi fortsätter vegetariskt då… på det stora hela i alla fall. 🙂

Håller med, fortsätt med bara vegetariska recept! (gärna fisk också)
Då slipper man sitta och sålla bland recepten 🙂

Jag tillhör läseskaran som inte äter kött (men fisk och skaldjur). 🙂

Jättevälkommen tillbka. Har saknat dina recept. Helst vegetariskt om jag för önska.

Bara vegetariskt tycker jag 🙂

jag e en köttätande jugge o anser att detta med veggo hit o dit är ren nonsens.
Vore ni riktigt hungriga skulle ni äta:-)
Allt!
OBs!
Om man inte råkar bo på en farm…


Where's The Comment Form?

  • Kategorier

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

