Bloggen gör en halvhalt

Posted on tisdag, 21 juli 2009. Filed under: Raringens babbel |

Den här bloggen har varit en del av mitt liv över ett år nu och både bidragit till att knyta nya kontakter med likasinnade, inspirera mig i vardagen och förhoppningsvis även inspirerat en och annan LCHF:are där ute – herbivorer likväl som carnivorer! Idag finns över 100 inlägg postade med olika recept.

Ibland rusar tillvaron iväg med en och livet tar vändningar man inte riktigt kunde föreställa sig. Om mindre än en vecka börjar en ny, intensiv men förhoppningsvis givande tillvaro för webmamma. Raring ska in i det militära. Det känns smått overkligt och det är med skräckblandad förtjusning som jag ser inrycket närma sig. Utifrån vad jag hört andra berätta drar jag den förutfattade slutsatsen att jag kommer vilja ägna min lediga tid åt att sova, sova, äta, sova och kanske hinna träffa någon kompis.

Bloggandet med nya recept kommer därför ta en lång paus.

Det finns en liten dröm att berätta hur det går att leva ett ”low carb life” i Kronans regi, men för att kunna göra det behöver det livet levas ett tag först. Förhoppningsvis kan ni vänta er små anekdoter om det gröna livet med oregelbundna mellanrum.

Nu väntar 11 månader med frystorkat

drytech

Kram på er allihop!

Make a Comment

Kommentera

2 svar to “Bloggen gör en halvhalt”

RSS Feed for Raringens LCHF – En [i huvudsak] vegetarisk receptsamling Comments RSS Feed

Oj vad spännande! Kommer sakna dina inlägg här, men du – lycka till!! 😀

Verkligen, lycka till, gör det mesta av din tid over there! 🙂


Where's The Comment Form?

  • Kategorier

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

