Utmanad, nominerad och uppskattad

Posted on söndag, 7 september 2008. Filed under: Raringens babbel |

Detta blir faktiskt det första blogginlägget på denna blogg som handlar om något annat än vegetariska LCHF-recept. Möjligen blir det fler någon gång i den obestämda framtiden… jag tycker väldigt mycket om att skriva så det är inte omöjligt. Vill ni läsare det? Det skulle innebära fler uppdateringar men även att det finns att läsa om helt andra saker än vegetarisk LCHF.

Som en total men mycket glädjande överraskning kom det ett litet meddelande idag från HelenaV som utsett min blogg till en av sina sju favoriter. Detta blev dagens glädjeämne måste jag säga. Tack så mycket Helena! Jag plockar naturligtvis upp stafettpinnen och nominerar mina egna sju favoritbloggar. Ni som blivit nominerade gör förstås detsamma.

1. De nominerade kopierar bilden och lägger på sin blogg.
2. Länka till personen du fick nomineringen av.
3. Nominera sju bloggar.
4. Länka till de bloggar du nominerat.
5. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de blivit nominerade.

Pinsamt nog måste jag erkänna att jag inte läser så väldigt ofta i andras bloggar. Det finns begränsat med tid och min internettid går oftast åt till att leta vetenskapliga artiklar. Mina sju favoritbloggar är dels ett tips på kvalitativ, tänkvärd eller LCHF-relevant läsning. Utan inbördes rangordning:

Isabella Lund

Rick Falkvinge

Vägen från 137 kg

FettBraMat

Ariams matblogg

Könköpingsposten

Nina in Costa Rica

Make a Comment

Kommentera

2 svar to “Utmanad, nominerad och uppskattad”

RSS Feed for Raringens LCHF – En [i huvudsak] vegetarisk receptsamling Comments RSS Feed

jag gjorde en av dina rätter idag och den blev så uppskattad hemma tt jag lade upp den på min bloggg, med länk till dig förstås! 🙂 http://fine.webblogg.se/2008/september/yes-chef.html

Så trevligt! 😀


Where's The Comment Form?

  • Kategorier

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

